Yazılım Çözümleri

Müşteri İlişkileri Yönetimi ya da kısaca CRM, kurumlarda müşteri bilgisinin elde edilmesi, müşteri ilişkisinin sürdürülebilir kılınması ve bunun kazanca dönüştürülmesi için oluşturulması gereken alt yapı ve süreçleri içerir.

 

Tam bir değişim yönetimi uzmanlığı gerektiren bu başlıkta kurumun CRM için hazır olup olmadığını anladıktan sonra değişim yönetiminde etkin olan ve uygulanmış proje haritaları kullanarak CRM yapısının başarıyla oluşturulmasına önemlidir.

 

Bu anlamda Beework ihtiyaç duyurulan yazılım çözümlerini analiz ederek sizin için üretir veya ürünlerini adapte eder. 

 

Bir CRM Projesi için ihtiyaç duyurulan süreç aşağıdaki gibidir:

 

→ Satış, Pazarlama ve Müşteri Hizmetleri Süreç Analizleri

→ Organizasyonun Uyum Analizi

→ Bilgilendirme ve Sahiplendirme Çalışmaları

→ Database Hazırlıkları

→ Çözüm Seçimi

→ Üretim veya Ürün Adaptasyonu

→ Test & Kontrol 

→ Eğitim

→ Teknik Destek